Wednesday, July 11, 2007


th 7 july'2007
Suatu perjalanaan yang menyenangkan semasa aku dikota ini......... untuk mu yang semasa itu bersama ku... mula-mula aku ucapkan banyak-banyak terima kasih untuk semua itu, walau pan sehari perjalanaan itu akan menjadi kenangan selama-lamanya didalam hidupku....!!! aku harap suatu saat nanti kita bisa seperti masa itu lagi...!!! walau pun pertemuan kita sangat singkat tapi tidak dapat aku lupakan begitu saja, aku harap kamu pun macam itu!........

kamu tau...? hari itu aku benar-benar bahagia dapat jalan dengan mu,meski pun aku kenal kamu baru 2 hari, tapi aku dapat merasakan kalau kau itu orang nya baik lembut walau pun kau berbadan besar! hehehe.... dan juga kau begitu perhatian! kau antar aku kemana pun aku mau?kita berjalan mengelilingi kota kecil yang sangat indah masa itu, walau sebelumnya aku merasa bahwa kota itu tidak ada apa - apa nya dibanding kota ku di kampung, tapi hari itu betul-betul kota yang indah untuk ku masa itu. kawan -kawan mu yang ramai and frently membuat aku bahagia di hari itu... suatu hari nanti aku mungkin akan merindukan hari-hari macam itu.... yang utamu nya mungkin aku akan merindukan mu..... dakah kau pun merindukan aku?.......

Dua hari kemudian kau berlayar pergi tinggalkan aku ........ yang kau cakap bahwa kau akan temui auntie mu disana ........ ( auntie entah auntie aku pun tidak tahu)........ sebelum kau berangkat kamu berpesan untuk ku supaya aku berhati-hati disini dan kata-kata indah kau tuliskan untuk ku lewat msg-msg mu...

hari pertama selepas keberangkatan mu aku betul-betul merasakan kesepian yang begitu sepi.... aku tunggu kau msg ur tlp rah ku masa itu tapi kau tidak ada jugu! gundah hati ku pada masa itu banyak perasangka buruk terhadap mu.... ini lah itu lah segala nya lah.... sampai 2 hari berikut nya kau msg aku kau bilang kalau disana nada sinyal... lepas itu perasaan ku sedikit lega pasal kau sudah memberiku kabar...kau tau.....? didalam hati ku masih ada pertanyaan besar yang sampai saat ini belum terjawab....... yaitu buat apa kau pergi kesana???????kalau untuk bertemu auntie saja aku sikit tidak begitu percaya...... begitu besar hajat mu sampai mau bertemu auntiemu itu!.......... auntie apa auntie..........?????????? tapi aku nda kesah kalau apa yang kau ucap arah ku itu beul dari hati mungkin kau pun akan temui aku juga kan???????? akan aku tunggu masa itu.....!!!!!!!!!

No comments: