Wednesday, July 11, 2007








kota kenangan
sebuah kota kecil yang banyak membut hidup ku penuh dengan kebahagian dan kedamaian hidup! bermula dengan perasaan bingung dan bimbang aku datang kekota ini dengan membawa sejuta luka di hati aku akan hidup dikota ini. bekerja dan mencari pengalaman serta melupakan apa yang telah berlaku pada diriku masa ini.hari berganti hari, minggu berganti minggu, bulan berganti bulan aku dapat hidup dan menyesuai kan diri dilingkungan ini... lambat laun aku dapat melupakan semau yang berlaku pada diri...... sampai suatu hari aku megenali seseorang yang dapat aku melupakan semua penderitaan dan pengalaman pahit yang selama ini aku selalu ingat...... ia seseorang yang penuh degan perhatian dan kelembutan hati dan selalu membuat aku merasa nyaman bila aku berada disampingnya...... dikota kecil ini cinta kami bersemi tanpa ada orang yang mengganggu dan mengusik akan kebahagian kami.... kami dapat hidup dengan apa adanya kami hidup bahagia walau pun itu bertahan beberapa bulan saja.... setiap jalan disudut kota itu menjadi kan kenangan bisu yang begitu indah.... sampai akhirnya aku mesti pulang ketempat asal ku.... aku sedih, tapi itu mesti aku lakukan untuk kebahagian semua orang yang aku sayangi... aku sayangkan ia lebih dari diri ku ini tapi aku tidak mau membuat ia terluka dengan mengetahui siap diri ku yang sebenarnya... latar belakang ku begitu suram dan begitu menakutkan untuk ku berbagi cerita dengan nya.... aku cinta kan ia dan aku ingin melihat nya bahagia.... aku bahagia karena telah dapt merasakan kasih dan sayang nya meskipun sesaat... aku rela tinggalkan semua itu demi kebahagian nya dan masa depan nya.... sayang maaf kan aku bukan aku tidak cinta kamu!!!!!!!!!!!!!!!! aku pergi dan tinggal kan semua kenangan yang indah dikota ini..... suatu hari nanti aku kembali mencari kebahagian yang bernar-benar akan menjadi kenyataan dalam hidup ini............ selamat tinggal cinta, selamat tinggal kenangan..... aku tinggal kan kau semoga kau bahagia selama-lamanya..........

2 comments:

hesty said...

hai kalau balek ke pelabuhan ratu jangan lupa oleh olehnya yaa di kirim ke bruneiiiiiii..salam buat yang paling ngganteng di sanaaaaa

Unknown said...

ya pergi lepas dengan tawa yang tinggal jangan bermuram durja, pertemuan , perpisahan merupakan proses hidup.......ayo neng nulis eui